Ristiriitaa. Vuodatusta. Tuen ja turvan tasapainoilua. Jäsenneltyä, mutta tiuhempaan jäsentelemätöntä.
Lokeroimista ja sen vimmaista vastustamista. Ihan varmasti jatkuvaa hikoilua.

3.4.2013

Ähäkutti

Päivät menevät taas painollaan, painostamalla kuumuudellaan. Minä hukkaan blogitekstejäni koneen syövereihin. Hippu jatkaa tutkimusmatkailuaan, koirat makoiluaan.

Olen laittanut kaikki liikenevät energiani siihen, että yritän voida paremmin. Nukkua, liikkua, syödä hyvin ja nauttia pienen miehen seurasta. Seura muuttuu jos mahdollista joka päivä mahtavammaksi.

Unet ovat muuttuneet himpun paremmiksi, jos viime yötä ei lasketa. Tassutusunikoulun oppejen mukaan ollaan menty.

Olen pahoillani, kun en ole kommentteihin mitään vastannut. Harvoin istun ihan oikean koneen äärellä ja jostain syystä en iPadilla saa kommentoitua.

Niin ja tuo ähäkutti ihan siitä syystä itselleni, kun olen hävittänyt muutaman tekstin, joita olen monta päivää naputellut aina muun elämän sen salliessa.





2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kyllä saa iPadilla kommentoitu, kuten vaikka juurikin näin.

T. Pete

jenni kirjoitti...

No hitsit, saako muka? Mulla tämä aina pätkäsee kun kirjoittaa yhtä riviä enemmän.