Ristiriitaa. Vuodatusta. Tuen ja turvan tasapainoilua. Jäsenneltyä, mutta tiuhempaan jäsentelemätöntä.
Lokeroimista ja sen vimmaista vastustamista. Ihan varmasti jatkuvaa hikoilua.

23.7.2013

Vastahanka

Miksi, oi miksi jaksan vieläkin ärhennellä roskakuskiemme pomolle? Miksi ei vaan voi antaa olla? Roskien polttaminen on alkanut pitkän tauon jälkeen. Joku saattaa muistaa, että olen aikoinaan vetänyt aikamoisia kohtauksia polttajien edessä. Nyt taas tekisi mieli. Olen kyllä yrittänyt soittaa taholle, jonka vastuulla on laittaa roskien polttajat kuriin tuntuvilla sakoilla. Tämä taho on kuuluisa siitä, että se sakottaa tuntuvastai, koska tarvitsee rahaa toiminnalleen. Puheluistani ei ole ollut hyötyä, koska minun olisi henk.kohtaisesti pitänyt mennä heidän toimistolleen antamaan lausunto. Toimisto on kaupungissa ja niin paljon en vaivaa kuitenkaan näe, että sinne menisin sen takia, että heidän lankapuhelinsa ei toimi ja kännykän omaava on lomalla. Joten olen lähinnä tyytynyt sadattelemaan mielessäni kamalaa käryä talossamme.

Hämärällä bisneksellä on puolensa, jos on sen ystävä. Neuvottelemalla saa asiat junailtua itselle parhaaksi, mutta kun se vaatisi nimenomaan sitä kamuna oloa ja junailua. Minua ei kiinnosta kumpikaan just nyt. Siksi roskamies ja minä saatiin kina aikaan. En yhtään jaksa hymyillä ja sopia asioista. Haluan vain iskeä rahat pöytään ja saada hommat hoidettua, muttamutta kun ei se toimi niin, ei täällä.

Pohjolaaa!!!! Taidan olla jollain tasolla valmis tulemaan takaisin. Roskamiestä ei tarvitse edes tavata, laskut menee suoraan tililtä vai ihan jopa yhtiövastikkeessa. Kätevää. Täällähän tapaan roskamiesten pomon joka toinen kuukausi, maksan käteisellä, mies antaa mulle roskapusseja ja siis tulee ihan meille kotia asti tämän kaiken hoitamaan. Ihan niin kuin sähkönlukijakin käy joka kuukausi samoin vesimittarimies. Sähkö ja vesimies vaan eivät vaadi minun läsnäoloa. Roskamies taas ei tule puutarhurimme kanssa yhtään toimeen, pitää puutarhuriamme huijarina ja vaatii aina saada asioida kanssani.

Ei kommentteja: